سلام دوست من

سلام به همه ایرانی ها

سلام دوست من

سلام به همه ایرانی ها

کسب درآمد

چگونه میتوان از وبلاگ کسب درآمد نمود؟

پاسخ) این امر به راحتی امکان پذیر است و تنها کافیست در یکی از فروشگاه های اینترنتی که به ازاء هر کلیک بر روی آگهی تبلیغاتی به شما مبلغی واریز می کنند، عضو شوید که در ذیل نام ۱ فروشگاه معتبر را آورده ایم:

حال کافیست در یکی از این فروشگاه های اینترنتی عضو شده و درآمد خود را به صورت ماهانه یا هر 2 هفته یکبار دریافت نمایید.

توضیح: هریک از وب فروشگاه های اینترنتی فوق پس از ثبت نام شما کلیه اطلاعات لازم جهت نحوه قراردادن کدهای جاوا اسکریپت یا HTML را به شما ارائه خواهند نمود.

توجه: سعی کنید هموراه در وبلاگ خود از پراکندگی موضوعی استفاده کنید چراکه با این زیرکی خواهید توانست کاربران زیادی را به سوی وبلاگ خود و در نتیجه تجارت خود جذب نمایید.

ما سایت هایی که به شما معرفی میکنیم ۱۰۰٪ قابل اعتماد هستند

برای شروع روی بنر های زیر کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید ساره یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ

من یک ماهه که عضو شدم بسیار ممنون از مطلبی که نوشتی

فرهاد سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام ممنون امروز عضو شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد