سلام دوست من

سلام به همه ایرانی ها

سلام دوست من

سلام به همه ایرانی ها

دخترک تنها

  من شنیدم

                                گفته بودم که تو بر خواهی گشت

                                من شنیدم که تو می آیی باز

                               کوچه های دل خود را همه اذین بستم

                               خاک را

                               باران را

                               آب را اینه را

                               قاصدک های پیام آور را

                               همه هستی همه زیبایی را

                               به تماشای تو دعوت کردم

                               من بر این باور خود میمانم

                               که تو خواهی آمد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد