سلام دوست من

سلام به همه ایرانی ها

سلام دوست من

سلام به همه ایرانی ها

اجرک الله یا صاحب الزمان (عج) 

سلام من به محرم به ماه دلبر زینب (س)

به اشک سینه زنانش کنار مادر زینب (س)

سلام من به محرم به او که صاحب آن است

به کاروان بهاری که در مسیر خزان است

 

ماه دیونگی بچه های هیئته

به حریم محرم راهم بده آقا. اما اینبار محرمم کن آقای تشنه لبم دوباره ماه عشقبازی اومده میدونم مثل همیشه بازم هممون رو با همه روسیاهیمون میخری میدونم داری دونه دونه دعوتمون میکنی حس میکنم اومدی دنبالم و الا از همین حالا دلم نمیگرفت از همین حالا نگران عمه جان نمیشدم حضرت مادر کمکم کن نذار ایندفعه محرم برام تموم شه یه کاری کن برای همیشه دلم تو محرم بمونه و الا محرم نمیشم. اونقدر حرف تو این دلم دارم قسمتم کنی بیام تو روضه هات اونجا باهات حرف میزنم آقا اینجا نمیتونم حرف بزنم اینجا هرچی هست بغضه بغض تلخ سکوت . . .

آقای خوب مهربون گل زمین و آسمون   

چشاش شده کاسه خون آخه محرم رسیده

دلش به تاب و تبه ز غصه ها لبالبه       

به فکر عمه زینبه آخه محرم رسیده

خال سیاه رو گونشه دل همه دیوونشه     

شال عزا رو شونشه آخه محرم رسیده

بیا براش دعا کنیم خیمه غم به پا کنیم     

دلا رو کربلا کنیم آخه محرم رسیده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد